Palm tree dag 2 - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Josée Klappe - WaarBenJij.nu Palm tree dag 2 - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Josée Klappe - WaarBenJij.nu

Palm tree dag 2

Door: Josée

Blijf op de hoogte en volg Josée

16 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Durban

Hoi iedereen!

Vandaag was het programma veranderd, we zijn vandaag nog een keertje naar 'Palm tree' gegaan. Net als gisteren dus, maar minstens even leuk!

We reden als 'bagage' mee in de pick-up truck, achterin de bak dus. Wat was dat al ontzettend leuk! Toen we aankwamen bij palm tree werden we weer met open armen ontvangen, net als gisteren. Omdat ik gisteren was begonnen met een sleutelhanger, heb ik die eerst afgemaakt samen met een paar anderen. In dezelfde ruimte werd er ook geschilderd door anderen. Ook werden de cirkels verder geverfd in de day care. Vlak nadat ik mijn sleutelhanger af had gemaakt, namen we een break en aten we koekjes en dronken we wat in de zon. Daarna zijn we begonnen met het zelf inschilderen van de cirkels. Ik heb, zoals te zien op de foto's, er een paar gemaakt ;-).
Na het afmaken van de 'schilderijtjes' heb ik, samen met een paar anderen, een armband gemaakt. Super leuk om te doen en het is nog veel leuker dat ze deze zelf ook maken en verkopen. Van dit geld krijgen de kinderen ook weer zakgeld. Alleen het idee al is gewoon super leuk :-).
Na terugkeer, weer als 'bagage', op de compound zijn we direct naar de supermarkt gegaan waar Eva en ik, als 'zuid-Afrika-eten-kenners', de melktaart natuurlijk niet konden laten staan ;-). Die gaan we straks meteen proeven natuurlijk :-). Dit hebben we nog niet gedaan omdat ik, en een paar anderen, zo gek waren om even er gaan zwemmen in het super koude zwembad met uitzicht op zee. Het was leuk om te doen, maar wel super koud! Nu zit ik, heerlijk warm door een douche, lekker een blog te schrijven met uitzicht op zee en het is prachtig hier!

Liefs,
Josée

  • 16 Juli 2014 - 18:11

    Fons:

    Leuke blog weer.
    Alsof ik er zelf bij ben. Wat een leuk knutselwerk heb je gemaakt. Ziet er heel zonnig en vrolijk uit.

    grtz F

  • 16 Juli 2014 - 18:20

    Christien Opa En Oma:

    Wat een geweldige fotoos..dat bakkie...uitpuilende taxi..
    Mooie dag weer meiden

    Liefs

  • 16 Juli 2014 - 21:09

    Lisette:

    Crea Bea :)
    Leuk zeg !

  • 16 Juli 2014 - 21:37

    C10:

    Ik wil ook zo,n armband!!!

  • 17 Juli 2014 - 01:50

    Gb:

    Ik zie vele talenten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josée

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 4090

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 28 Juli 2014

Zuid-Afrika 2014

Landen bezocht: