Een kort verslagje - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Josée Klappe - WaarBenJij.nu Een kort verslagje - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Josée Klappe - WaarBenJij.nu

Een kort verslagje

Door: Josée

Blijf op de hoogte en volg Josée

23 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Durban

Hallo iedereen!

Na opgestaan in het 'eigenlijk niet eens zo heel koude' Sani Lodge, was het tijd om weer terug te keren naar Durban. Omdat de heenreis ook al zo leuk was met de 'liefdes'-chauffeur, was ik weer in zijn bus gestapt. De reis was weer echt super leuk. Ten eerste: natuurlijk het uitzicht :-), maar daarnaast.. De chauffeur!! (voor de nieuwe lezers, lees even de blog van zondag ;-) ). Hij was 'lichtelijk geïrriteerd' omdat we Phelelani weer hadden meegenomen, hahaha. Maar toen kwam het liedje 'gone forever' op de radio en de chauffeur zong met volle borst mee: 'I feel so much better, now that you gone forever' hahahahaha!!

Na aankomst bij de Blue Ski Mining, kregen we nog een half uurtje om de koffer in te pakken. We gingen daarna door naar een groot winkelcentrum. Het was toch wel echt grappig om het verschil te zien tussen Lesotho, waar ze eigenlijk nog terug in de tijd leven, en dit super-de-luxe winkelcentrum :-). En ja, na een tijdje zijn we weer teruggekeerd naar ons hostel en hebben we gegeten.

Het is een kort verslagje, maar er is ook niet zoveel gebeurd vandaag ;-).

Liefs,
Josée

• 23 Juli 2014 - 23:08

Christien:

Kort en bondig, maar evengoed een leuke dag,,, op naar de volgende projectdag
    Liefs

• 23 Juli 2014 - 23:13

Fons:

Ook al gebeurd er niet zo veel, het is toch leuk om te lezen wat jullie uitspoken ;-)